2/06/2013

// coffee & lunch


Musta on niin kivaa kun voin tehdä koulujuttuja niin, että menen kirjan ja läppärin kanssa kahvilaan, tilaan kahvin, istun ikkunapöytään ja istun siinä monta tuntia. Yksi suosikeista on Engel. Musta on ihanaa, kun siellä on pöytiintarjoilu! Mulla on muutenkin ollut kamalan vaikeaa suhtautua siihen, että Unicafesta saa aivan sysipaskaa kahvia. Sori. Mutta se on. Ja se maksaa 1,20 kuppi, joten no way että tuhlaisin semmoiseen vähiä rahojani. Sen sijaan olen sallinut itselleni tavan käydä kerran tai pari viikossa hienosti kahvilla joko yksin tai yhdessä jonkun kanssa (yleensä kyllä yksin ja opiskelen samalla, selailen lehtiä ja noh, katselen ihmisiä) ja nauttia hyvän kahvin. Eikä rahaa mene sen enempää kuin jos joka päivä kävisin hakemassa sen myrkkykahvin.

Tänään kävin sekä kahvilla että ihanalla lounaalla Villipuutarhassa. Jos ette ole käyneet niin käykää! Villipuutarha löytyy Kaarlenkadulta.

Mutta joo, niin on ihanaa että välillä nipistän itseäni. Itseasiassa vasempaan ranteeseen on jo tullut pieni mustelma tämän tavan takia. :D Ilmeisesti on siis vieläkin vaikeuksia uskoa siihen, miten kivaa elämä on. Tätä aikaa voin sitten lämmöllä muistella vuoden päästä kun raadan töissä kamalassa paikassa..

2 kommenttia:

  1. Oi, mun on niin monesti pitänyt tonne!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans kuullut paikasta hyvää, mutten koskaan oo saanut aikaiseksi mennä paikanpäälle. Suosittelen :)

      Poista